چرا باید باشگاه مشتریان برای سالن زیبایی خود داشته باشید؟(سه دلیل)
۱ـ وفاداری مشتری =درآمد بیشتر
مشتریان وفادار نه تنها بیشتر از بقیه خرج میکنن ،بلکه احتمال اینکه برند شما رو به دیگران معرفی کنن هم بیشتره .این یعنی با داشتن مشتری های وفادار ،کسب وکار شما در درازمدت رونق بیشتری پیدا میکنه .
همونطور که قبلا هم گفتیم تحقیقات نشون داده که احتمال فروش به مشتری وفادار ۶۰ تا ۷۰ درصد بیشتر از مشتری های جدید هست!
۲ـ نگه داشتن مشتری راحت تر از جذب مشتری جدید
همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم برای جذب یک مشتری جدید باید هزینه و تلاش زیادی کنید ،اما نگه داشتن مشتری های قبلی هزینه ی کمتری داره .به همین دلیل ،باید مشتری ها رو از همون ابتدا خوشحال و راضی نگه دارید .بهترین راه برای این کار ،داشتن یک باشگاه مشتریان است که به مشتری ها دلیل بده برگردن و از خدمات شما استفاده کنن.
۳- تشویق مشتری به معرفی سالن به دیگران
با استفاده از برنامه های وفاداری ،میتونید مشتری ها رو تشویق کنید که دوستان و آشنایانشون رو به سالن شما معرفی کنن .مردم بیشتر به توصیه های دوستانشون اعتماد میکنن .بنابراین ،اگر به مشتری ها پاداش بدید که مراجعین جدید معرفی کنن ،میتونید مشتری های جدید جذب کنید و به راحتی رشد کنید.
پست های مرتبط
نرخ تبدیل به شما میگوید که از میان تمام افرادی که به محتوای شما...
یکی دیگر از مهم ترین رازهای افزایش مشتری در سالن زیبایی شما کمپین های...