بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
همانظور که در مقالات قبلی اشاره کردیم حفظ مشتری خیلی اهمیت داره، چون هزینه جذب مشتری جدید خیلی بیشتر از نگهداری مشتری های قدیمی هست. تحقیقات نشون میده که احتمال خرید از مشتری های فعلی ۶۰-۷۰٪ هست، در حالی که برای جذب مشتری جدید، این احتمال فقط ۵-۲۰٪ است. حفظ مشتری به مراتب ارزان تر از جذب جدیده و میتونه باعث بشه تا مشتری ها دوباره برگردن و حتی مشتری های جدیدی رو معرفی کنن .
چطور حفظ مشتری رو بهتر کنیم؟
برای حفظ مشتری، باید بهشون احساس خاص بودن بدید. با مشتری هایی که خیلی از شما راضی هستند ارتباط بیشتری برقرار کنید و پیشنهادهای ویژه ای بدید. میتونید از برنامه های وفاداری استفاده کنید یا حتی برای مشتری های ویژه جوایز خاص در نظر بگیرید. مشتری هایی که با شما راحت تر و بیشتر ارتباط برقرار میکنن، احتمالا مشتریان وفادار شما میشن .

نویسنده

sahar

دیدگاه بگذارید