بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
کسب و کار

چرا فروش در سالن های زیبایی هر لحظه سخت تر میشود؟

چرا فروش در سالن های زیبایی هر لحظه سخت تر میشود؟
فروش در سالن های زیبایی امروز دیگه مثل گذشته ساده نیست. رقابت زیاد شده و مشتریان انتظارات بیشتری دارند. خیلی چیزها تغییر کرده که باید بهشون توجه کنیم. اینجا دلایلی هست که چرا فروش توی ایـن صنعت هر روز سخت تر میشه:
مشتریان آگاه تر شدن :
مشتری ها دیگه فقط به دنبال یک مدل یا رنگ جدید نیستن. اونها قبل از اینکه بیان سالن، کلی تحقیق میکنن و اطلاعات زیادی دارن. این یعنی شما باید همیشه آماده باشید که جواب سوالاتشون رو بدید و بهشون نشون بدید که بهترین گزینه برای رفع نیازهای اون ها هستید.
رقابت بیشتر از همیشه :
حالا دیگه سالن های زیادی وجود داره که مشتری ها میتونن به راحتی از یکی به دیگری برن. این باعث میشه که مشتری ها بیشتر به دنبال تجربه های متفاوت و خاص باشن. باید همیشه به فکر باشید که چطور تجربه های بهتر از بقیه به مشتری ها بدید تا مجبور نباشن از سالن شما برن .
نیازها و سلیقه ها دائماً در حال تغییره :
این روزها همه چیز خیلی سریع تغییر میکنه، حتی سلیقه ها ؛ ترندهای زیبایی دائم در حال تغییر هستن و مشتری ها همیشه دنبال جدیدترین مدل ها هستن ؛ اگر نتونید سریع خودتون رو با این تغییرات هماهنگ کنید ، ممکنه از رقبا عقب بمونید و مشتری ها رو از دست بدید .
حفظ مشتریان سخت تر از جذب اون ها شده :
امروزه فقط جذب مشتری کافی نیست. شما باید روابط طولانی مدت با مشتری ها بسازید و اون هارو راضی نگه دارید. این کار نیاز به وقت و انرژی زیادی داره ، اگر نتونید نیازهای مشتری ها رو درک کنید و ارتباطتون رو با اونها حفظ کنید، ممکنه به راحتی سالن رو ترک کنند .
فشار بالا برای ارائه خدمات سریع و باکیفیت :
مشتری ها امروز از سالن ها انتظار دارن که خدمات سریع، باکیفیت و به روز ارائه بشه ، این فشار برای ارائه بهترین خدمات باعث شده که فروش در این صنعت بیشتر از گذشته به دقت و تلاش نیاز داشته باشه.
شما باید همیشه آماده باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نیازهای مشتری ها پاسخ بدید .
چطور میتونید در این شرایط فروش خودتون رو حفظ کنید؟
ارائه خدمات شخصی سازی شده :
مشتری ها دیگه نمیخوان مثل بقیه بهشون سرویس داده بشه. باید به نیازهای خاص هر فرد توجه کنید و خدمات متناسب با اون ها ارائه بدید. این کار باعث میشه مشتری ها احساس کنن که برای اون ها ارزش قائل هستید.
ارتباط مستمر با مشتریان :
بعد از خدمات، باید با مشتریان در ارتباط باشید و از آن ها نظر بخواهید ، این نشون میده که به نظر اون ها اهمیت میدید و باعث میشه که باز هم به شما مراجعه کنن ، ارسال پیام یا ایمیل با پیشنهادات و تخفیف های ویژه هم میتونه موثر باشه .
استفاده از شبکه های اجتماعی:
مشتریان امروز بیشتر وقتشون رو در شبکه های اجتماعی میگذرونن ، با پست ها و ویدیوهای جذاب در اینستاگرام میتونید سالن خودتون رو معرفی کنید و مشتری های جدید جذب کنید ، همچنین میتونید از تبلیغات هدفمند استفاده کنید.
ارائه تخفیف های ویژه و بسته های خدماتی:
با ارائه تخفیف ها یا بسته های خدماتی میتونید مشتریان رو ترغیب کنید که دوباره به شما مراجعه کنن ، این تخفیف ها میتونه برای مشتریان جدید یا کسانی که به طور مرتب به شما مراجعه میکنن ، مناسب باشه .
آموزش و مشاوره به مشتریان:
مشتریان علاقه دارن که در مورد مراقبت از مو یا پوستشون بیشتر یاد بگیرن. شما میتونید با برگزاری ورکشاپ ها یا جلسات مشاوره، این نیاز رو براشون رفع کنید ، این کار باعث میشه ارتباط عمیق تری با مشتریان برقرار کنید .
فروش در سالن های زیبایی هر روز سخت تر میشه، اما با کمی تلاش و توجه به نیازهای مشتریان ، میتونید توی این دنیای رقابتی همیشه موفق باشید و مشتریان وفادار پیدا کنید.

نویسنده

sahar

دیدگاه بگذارید